2016年8月15日星期一

蘋果羅宋湯



蘋果羅宋湯

早排蘋果當造,最平時候28個仙一個kg就算細個啲都會心郁罷。

我見有好多人爭住揀,而且一買就十多二十個Kg更要即時拉架手推車來車,而我就……

這種蘋果我未吃過,看到有黃紅綠混色,怕酸便買四個試試,但後發覺不特止唔酸仲好甜兼脆口多汁,於是第日便走去再買,而十幾個都只係7毫幾!

誰知今次卻因大安旨意沒有留意標示,原來已轉了另一品種。這款蘋果其實也好吃的,但唯一不好是帶點酸,太太不喜歡,而我也怕吃了牙齦發軟。

解決之道,便拿來煮湯。

中式湯煮法喝得多有點厭,這時個腦突然閃了閃;我一向是膽粗粗的,反正很久都冇做過羅宋湯,而我亦不想用太多茄汁、喼汁、檸檬汁、白醋之類調味,就這更使我想將「蘋果原素」加入。

結果,有意想不到的驚喜,但這湯卻必定要將蘋果煲至溶爛不見為止。

如果可以,加多兩塊煙肉骨吊吊味,咁仲正呢!


請按此:港人熟悉的餐湯"羅宋湯"(Borsch)製法




沒有留言:

發佈留言